• about me
  • family
  • sahabat
  • sometwo special
  • cartoOn
  • favourite
  • home
  • Tuesday 24 July 2012

    ramadan ~

    sdr xsdr da msuk 4 hari da puase..da lame jugak aku x update belog ni kan..hurmm..sempena ramadan kali ny aku da nekad nk puase penuh mklumla da tue kan..hahaha..tahun ni jugak aku xnak maen mrcun..buat ape mmbazirkan duit beli mnde mcm 2..silap2 ari bln ade yg ptos jari t`pkse la rye kat htaa..isk3...ksian3..bju rye aku thun ni wane hitam..hahah...ade org ckp xcntek tp kisah plak aku kan..bukan dyorg nk pakai aku nk pkai klau sakit mate tngok jngn tngok butekan mate mu..huehuehue...aku b`syukur gile dbg ksmpatan utk b`puase lg thun ni..yela stngh org da xde en..okei la pape p0n aku nk ucp slmt mnymbut ramadan AL-MUBARAK....

    then engt jgn nk ngumpat2 ngate2 kutok2 org plk tau bln p0se ny..kang sie2 je p0se...bnykkn la b`doa yup..




    No comments:

    Post a Comment