• about me
  • family
  • sahabat
  • sometwo special
  • cartoOn
  • favourite
  • home
  • Wednesday 12 September 2012

    19/8/2012

    oh apekah yg trjadi pada tarikh tu.??alamak kure2 dlm prahu buat2 xtahu pulak of course lar hari yg semua org nnti2 kan...hari raye la wehh...herrhh ..adoi...

    raye3..hurm..raye thun ni bg aku happy la jgk wlaupon dlm keadaan sderhana...rye p`tame orang lain pg2 dah pakai bju cntik2 aku pkai bju tshirt je..ptg 2 bru tuka pkai bju kurung 2 pon bju thun lps..bju thun ni xdan nak iron sebab ironman xde..bhahaha..atc pic rye p`tme xde sbnrnye..tp xpe lah aku bg pic rye ke 2 ek..haha..
    ni pic mase raye kat umah yana..classmate aku mse standard 2 smpai
    standard 6..
    yg blakang aku 2 mimi..aku b`kenan kat pagar tuh sebab cantik..maklumla umh aku xde paga..

    mase ni tngh isi mnyk moto yana..haha..dan lagi posing..btw cantik plak scenery blakng kiteorg tuh..mcm kartun plak..


    ni semue cerite rye ke 2...mule2 yana ngn hani pkai bju kurung pastudyorng tuka pkai tsirt..hahahah...kesian

    No comments:

    Post a Comment